Leczenie kanałowe

Leczenie kanałowe jest leczeniem trwałych zapaleń miazgi zęba. Polega ono na usunięciu zmienionej chorobowo miazgi z kanałów i komory zęba, zdezynfekowaniu i wypełnieniu tych obszarów. Ponieważ cały proces leczenia kanałowego powinien odbywać się pod kontrolą radiologiczną, w gabinecie White Dental Clinic wykwalifikowani dentyści wykorzystują profesjonalny sprzęt firmy Planmeca do radiowizjografii.

//whiteclinic.pl/wp-content/uploads/2016/03/leczenie_kanalowe.jpg

Leczenie kanałowe jest zdaniem pacjentów jednym z najbardziej przerażających zabiegów stomatologicznych. Często obawiają się oni bólu związanego z długo nieleczonym chorym zębem. Pragnąc zapewnić najwyższy komfort wizyty pacjentów w gabinecie White Dental Clinic, wykorzystujemy nowoczesny system znieczulający The Wand. Zapewnia on trzyminutową, bezbolesną aplikację leku znieczulającego, która jest w pełni kontrolowana przez komputer i dostosowana do szybkości wchłaniania preparatu znieczulającego przez Pacjenta.

Oczyszczanie i wypełnianie kanałów

Aby zapewnić perfekcyjne oczyszczenie chorego kanału zębowego, wykorzystujemy system X-SMART, czyli mikrosilnik endodontyczny dopasowujący kąt i kierunek rotacji do anatomicznej budowy kanału korzeniowego. Po procesie usuwania zainfekowanej miazgi z komory zębowej, stomatolog wypełnia kanał korzeniowy gutaperką za pomocą systemu Calamus. Pozwala on na dokładne i staranne wypełnienie pustego kanału oraz minimalizuje ryzyko złamania korzenia zębowego.