Chirurgia stomatologiczna

Nowoczesna chirurgia stomatologiczna jest odpowiedzią stomatologów na te problemy Pacjentów, które jeszcze kilka lat temu mogły być rozwiązane jedynie podczas bolesnej operacji. W White Dental Clinic doświadczeni specjaliści wykonują szeroką gamę bezbolesnych zabiegów chirurgicznych: usuwanie zębów i zatrzymanych ósemek, resekcja wierzchołka korzeni czy podniesienie dna zatoki szczękowej.

//whiteclinic.pl/wp-content/uploads/2016/03/chirurgia.jpg

Chirurgia ultradźwiękowa

Dzięki wykorzystywanych w White Dental Clinic najnowocześniejszych urządzeń typu piezosurgery, mamy możliwość małoinwazyjnego wykonywania zabiegów z zakresu chirurgii stomatologicznej. Urządzenia te wykorzystują ultradźwięki, które pozwalają na wykonywanie nacięć o szerokości niemożliwej do osiągnięcia przez inny sprzęt stomatologiczny. Co więcej, metoda ta minimalizuje ilość krwawienia oraz zmniejsza czas gojenia ran i ryzyko powikłań.

Laser w chirurgii stomatologicznej

Innym urządzeniem, które zrewolucjonizowało współczesną chirurgię stomatologiczną jest laser diodowy, który umożliwia szybkie, precyzyjne i bezkrwawe przeprowadzenie zabiegu. Dzięki niewielkim rozmiarom lasery gwarantują stomatologowi doskonałą widoczność. Ponadto, cięcie wykonane za pomocą lasera nie wymaga zakładania szwów. Jest to korzystne nie tylko ze względów higienicznych ale i ekonomicznych. Dodatkową zaletą zabiegów wykonywanych laserem diodowym jest mniej dotkliwy ból pooperacyjny w porównaniu z zabiegami z wykorzystaniem tradycyjnych metod chirurgii stomatologicznej.

//whiteclinic.pl/wp-content/uploads/2016/03/laser_stomatologia.jpg

biuro@whiteclinic.pl